God dag

Hallå...
Upp tidigt, in till Kinna, få nya piller utskrivna! Det var snabba ryck, hade inte ens behövt åka dit, kunde tagits på telefon.
Till Willy´s. köpa barnmat, insåg påväg in att jag hade ingen plånbok med mig. Ut igen o hem.
Hemma stod Farbror Jocke o väntade på oss. Fika, tjöta, leka med tjatterfian Klara o sen till banken o apoteket.
Nu skall jag åka iväg till Allum o köpa mig mina skor som min kära Johan givit mig i vårpresent! Han é bästa vår Älsklingspappa! 
Sen skall vi åka o hälsa på Mormor o Maria på deras jobb, kan hända att jag tittar in på mitt egna jobb oxå, får se..
7/10-08
Bizzy dag med mycket att göra!
Ingen simning blir det denna tisdagen heller, Eric jobbar fortfarande beordrad övertid! Illa.. Vi får ta igen det!
See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0