VAD É DETTA?

Va!?
Vi hade besök av våra underbara grannar igår!
Johan o Thomas gillar ju båda två whiskey, o dom satt uppe till ca 00.00, Johan é verkligen total slut pga detta idag! Han ligger fortfarande i soffan. Det gillar INTE jag!

Själv så tvättar jag, viker tvätt o städar barnens rum, Klaras rum ser verkligen ut som hejbaberiba! Nu skall här slängas idag, i smyg såklart!
Skall även bege mig bort till Bygdegårn, dom hade barnloppis där igåe o då jobbade jag såklart! Gjorde inte så mycket dock, gjorde ju stan med Sofie i fredags, Baby Barn Mässan för fulla muggar, hade jätte roligt! Dock så var det inte lika bra som det har vart övriga år men jag blev mycket nöjd ändå! ;)

Nepp, hänga tvätt! Hej svej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0