SOLEN SKINER

Musses klubbhus var precis slut, frukosten é uppäten o nu väntar dagens sysslor!
Vika tvätt, slänga in en tvätt, dra ut lakanen ur sängen-för jag tror att dom legat där i två veckor nu? Minnet é dåligt där...
Skall försöka få inspirationen till att sätta mig o rensa ur Olivias klädlådor för tro mig, inte ens hälften av  kläderna passar på henne längre. Sedan Thailand har hon rusat iväg!
Det betyder att jag får trevligt sällskap av Sofia o hennes lilla Novalee i kommande vecka.
Kan hända att det blir korvgrillning idag, bara det inte blåser så som det gjorde igår,, dock så jobbade jag hela dan men jag såg ut på alla som nästan blåste iväg i Lerum.

På tal om Thailand, här har vi börjat smygkika lite på resor igen, suget tar aldrig slut o vi tröttnar inte... ;)
Hade inte vart helt fel att vara borta över jul o nyår men priserna nästan dubblas dom veckorna, hua!

Dags att sätta igång, ser ju den fina solen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

O där åkte Farfar, undra vart han skall såhär tidigt på morran, allt é ju stängt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0