EN HELT VANLIG VARDAG

Jodå, en helt vanlig torsdag i en två barnsmammas liv.
Vaknade tidigare än vad jag hade velat, eller igentligen hade jag väl velat ligga i sängen hela dan för sicken träningsvärk jag har, speciellt i magen, tricepsen o ryggen! Det blev ett hårt pass på gymmet i tisdags, provade ju på TRX o tro mig det var inrget o leka med!
Klaris kom in o väckte oss vid halv sju, Olivia sov inne hos mig efter att Johan lyft in henne när han gick upp. Hon sken upp som en sol när Klara kom! Tänk om man själv kunde vakna så som hon gör varje morgon, med ett stort leende!
Vi har precis ätit god frukost alla tre, lite av allt, gröt till Olivia, Risifrutti o äpple till Klara, havregrynsgröt o ägg till mig. O nu så sitter Klara o jag o dricker varm choklad tillsammans!
Snön den faller som bara den så det blir till att gå ut o starta bilen innan vi åker iväg till Öppna Förskolan sen.
Måste komma ihåg att ta med mig lite skräp som vi behövt åka till Tippen med, dom har nämnligen ställt en container i Sätila över dagen där man kan åka o slänga vad som! Det é toppen-för nu skall det bort!

Får nog bli lite pulkaåkning idag så det é bäst att klä sig varmt!
Hejsan!

Klara 11 månader


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0