Magen var STOOOR!

Jaha, sicken natt.

Just nu ligger hon helt utslagen i sängen med huvudet nere vid fotänden på sängen men inatt mådde hon dessvärre sämre.

Vi vaknade både Johan o Jag vid halv tolv av att lillfis började skrika hysteriskt.

Gick inte att trösta, slutade med efter många om o men med välling, men den ville hon först inte heller ha. Stackars liten, hon somnade om gott hos oss o sov resten av natten iaf.

Lade märke under natten av att hennes vänstra öga rann så det kan ju också vart det som irriterade, hade gojsat mycket under natten sen också såg jag på morgonen.

Kan hända att hon fått något i ögat igår under tiden hon var hos Anne o Farfar igår.

Så det blir inget sim för Klara idag, krya på sig lite innan o hoppas på att näsan kommer sluta rinna lite tills på fredag för då é det dags för sim igen! 

 

Igår var vi hemma hos Cattis o Marcus, spanade in den STORA magen o hade med oss lite smått o gott!

Babygym-Mumin, skötbäddsmadrassen, balja, sängspelet o den sååå fina overallen! Hon blev mäkta glad!

Blev lite nostalgisk när jag tog tag i alla dessa sakerna.

 

See you later, Johan ringde precis o frågade om jag kunde komma bort med lite lunch så nu skall jag kila upp o slänga ihop något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0