God Morgon!

Tidiga morgon!
Kom hem för en stund sedan, vart med Johan på lasarettet, för idag é dagen då han opereras.
Stackars stackars, men äntligen får han det gjort. Hoppas på att han blir frisk nu så han inte behöver gå o lida varje dag.
Kunde inte kommit lämpligare, mitt i husbygge, lågkonjuktur o allt!

Det har vart lite torka med bloggandet det sista, har äna inte haft tid till att sitta ner vid datorn senaste veckan.

Det hände mycket förra veckan. Babysim o Öppna Förskolan som vanligt, Ullared, IKEA, Em-möbler, Farsdag-Johans dag!, mycket bygg i huset o även jobb, på MITT jobb såklart! O imellan allt så packar jag, i mängder! Slänger, varslar o ger bort o tillbaka! Man hittar allt en hel del som man inte vill ha längre, saker som man inte ens använt!

Ullared-Gekås!
Någon var helt såld på dom små rådjuren, älgarna o tomten som dom hade placerat precis vid ingången!

Äntligen färdiga! Efter bara mer än fyra timmars shopping!


Vi införskaffade en ny bilstol till Klara förra veckan, den gamla (som hon fortfarande kan ha) stod i hallen några dagar o hon ville verkligen inte göra sig av med den än!


IKEA belv det ju också o vad jag fick springa, blev inte köpt någonting, otroligt nog!
Kanske var bra att Klara var med för då hann jag inte titta på någonting. ;)

 Har införskaffat out-fiten för julfirandet! Riktigt FIN! Klara gillade den också!
 
Vi var o lekte med Jessica i måndags, det var också roligt, TUT TUT! ;) Haha!
Den som inte var med förstår oss inte.

Jobbade igår o Klara var hos Mormor, såklart! Lämnade av henne på mammas jobb så hon fick leka av sig lite med alla barnen! Alltid lika roligt att vara där.


Så nu sitter jag här. Klara sover förstås, hon é ju inte van vid att gå upp så tidigt på morgonen.
O jag väntar på att klockan skall gå så att Johan kan ringa snart.

Greja lite nu! Ha en bra dag alla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas allt går bra med Johan! Ha en trevlig dag! Nu skall jag till Hyssna och jobba! Kram

2009-11-11 @ 09:15:10
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0