Flytt snart, såååå redo!

Fortfarande sjuk, fluensan!, men vem bryr sig, för vi flyttar ju i helgen!
Börjar redan imorrnbitti, Mamma/Mormor, Klara, Doris o Jag.
Jag har ju dock redan börjat lite smått men nu blir det hårda tag imorrn!

Skall snart åka iväg till Hornbasch för att införskaffa oss innerdörrar, alltid drar man ut nåt in i det sista. Har ändå inga lådor kvar att fylla.

Var inte hemma föräns 21.45 igår, det finns inget stop igentligen när man nu é i detta slutskede med huset, borde igentligen vara där 24/7 men men, kan va lite svårt när man har en 1-årig dotter.

Känns lugnt att flytta med tanke på Klara. Syftade mest på att det kan ju kännas väldigt främmande, nya platser, nya saker, ny sovplats! Men hon har ju vart i huset typ varje dag sedan det sattes upp så hon känner ju sig ju redan som hemma där. Man får ju vara beredd på sådana saker men jag é ganske säker på att hon kommer tokgilla det! Springer ju redan runt runt, runt köksön! (I hopp om att kunna ta den mycket snabbare Doris) Det kommer gå galant! ;)

Så vad jag ville komma till var att imorgon flyttas tele, internet o allt shit så det blir inga inlägg på ett bra tag nu, för jag har annat för mig!!! ;) Typ, inreder, dekorerar o grejar o har mig i vårt NYA hus! Hihi!

Ha en jätte trevlig helg alla, medans vi levande fortfarande får känna att vi lever!!!

// Emma- Den som kämpar ordentligt får alltid nåt gott! =)


Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

hihi hoppas allt går fin fint..

2009-11-26 @ 19:04:34
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Hoppas att allt har gått bra och att du har fått lite ordning på allt..kram

2009-12-03 @ 20:00:51
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0