Så pyttig...

Hahaha! Stog o skrattade ikapp med Klara förut! Jag skrattade ÅT henne o hon gillar ju när man skrattar så hon skrattade med mig!
Hon ser ju ut som en liten DVÄRG när hon springer runt här i lägenheten!
Hahaha!



Fredagen såg ut såhär!
Dagen bestod i sällskap utav Caroline & Doris, på en hel del, dagen hade en del att erbjuda..
Vi begav oss till Lerum för några minuter, träffade Mamma/Mormor/GamlaMormor en stund. För att sedan bege oss till BackaPlan o införskaffa en ny bilbarnstol till Klara!Sedan en hel del provsmakningar o annat på COOP FORUM, vilket vi nog inte skulle gett oss på för både Caroline o Jag gav oss på FEL!!! ost! Fy sjuttan säger jag bara, ucsh, bläää. Fick ju be om vatten för att inte få kvälningar. ;)

Sedan hem, fika i Sjödal innan Klara o jag behövde åka hem o hämta upp pappa som också han var riktigt värd en hair-cut, han såg ut som självaste trollfar när vi kom in på Clipps! Emma fick lov o säga vad hon tyckte o hon försökte på ett snällt sett påpeka att han så "lite" sunkig ut!
 Jag likaså toppade o slingade håret!

Kvällen blev vi bjudna på!
Av Carro & Eric såklart!
KycklingTacos! Mumma!
O det var barnen också glada för!Mat mat mat!!! Doris hade redan somnat men hon hade ju fått leka en massa med Klara under dagen redan.!

Yrvädret!Selma o Klaris

LOOOve is in the air! Även om killarna har ett konstigt sett att visa att dom älskar oss!!!
Tack för en trevlig kväll!
Blev inte så sent eftersom att både Johan o jag skulle upp o jobba dagen efter. Jag till mitt riktiga jobb o han till huset! Jocke var också där o hjälpte till, underbart!
Nästa helg Jocke kommer skall jag göra "mjölkmakaroner" o köttbullar, fast köttbullarna får allt vara från Mamma Scan för det gör jag inte.

Lördagkväll spenderade vi hemma hos Andreas o lilla Sebbe! Mumma mat även där, o trevligt sällskap!
Träffade den här lilla skruttan där!Så liten o så skör! Minns inte att Klara varit så pyttig!

Så, helgen var kanon. Även om jobb o mycket bilkörande var inräknat!
----Klara var hos Mormor under tiden vi jobbade, ifall ni undrar vart hon blev av!-----

Hämtat färg o snurrat runt i Kinna idag, nu- TVÄTT!
.

.

.

.

.

.

.

.
.
.
..
See you later alligator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0