Det händer grejer...

Gissa om man blir tokig!

Svårt att betala sina räkningar när man inte har fått någon föräldrapeng än.
Eftersom att vi nu har förbrukat hälften av våra dagar på Klara sedan 15 september förra året så betyder det att Johan måste skriva ett brev till FK o ge över dom dagar han kan ge över till mig. Fick vi ju inte veta föräns jag ringde FK o undrade vart pengarna tagit vägen, *tjost*!
Tycker jag låter lite lite konstigt att man ens skall behöva göra så när man har gemensam vårdnad o har samma boende. Fast det finns väl dom som fuskar o blir blåsta säkerligen, så bra é det väl ändå.
Sagt o gjort, skickat brevet har vi gjort o ringde idag för att kolla om det kommit fram o det hade det, så nu skulle handläggaren ta hand om det. Tur det, då kanske jag hinner få pengar denna vecka iaf!!! ;)

Var på Ullared igår! JiiiHoooo!
Sofie, Klaris o Jag såklart!
Båda två överskred sina budgets, (icke ovanligt).
Blev en massa bra till huset, gardinstänger, julstjärnor bla. O självklart all förbrukning av shampoo, tvål, tvättmedel, sköljmedel, tandkräm o liknande!
Även julklappar, så nu va det färdigt!!!
Härligt, för julklappar é INTE prioritering detta året!
O även en (liten) sak till mig själv, fast det håller jag för mig själv! Bara Sofie o Klara vet vad det é, o Sofie vet jag kan hålla en hemlighet o Klara kan ju någon försöka få ur vad det é! ;)

Laga bilen i helgen, äntligen!
Johan é o införskaffar delarna i detta nu.
Money, money, ännu mera money!

Farsdag på söndag! Johans dag!
Bästa present kom på lådan i veckan, ååå va vi längtar. ;)

Babysim snart, tur att lillfis sover nu så hon é på sitt piggaste humör sen.

Längtar till julen, som bara den!
Vakna upp i nya huset alla tre o bara mysa, inte känna någon stress alls. (?)

Ha en bra dag alla!
För det skall jag ha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0